Saltic Resort & SPA, Grzybowo
Saltic Resort & SPA, Grzybowo
Tło bannera

Bezpieczny Hotel

Przyjazd 22 wrz 21'
Wyjazd 23 wrz 21'
Goście 2 Osoby dorosłe osoba dorosła
Hotel Saltic
  1. Zamień urlop w niezapomniane przeżycie
  2. Resort
  3. Bezpieczny Hotel

Bezpieczny Hotel

Celem programu Bezpieczny Hotel jest zapewnienie bezpieczeństwa zarówno naszym Gościom jak i pracownikom Saltica. Do jego  powstania przyczyniła się konieczność podejmowania działań ograniczających zagrożenie koronawirusem. Wszystkie procedury wprowadzone przez Saltic w ramach programu Bezpieczny Hotel są zgodne z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju, WHO oraz GIS. Program realizuje również rekomendacje dobrych praktyk przygotowane przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.
 

RECEPCJA

RECEPCJA
  • Podczas meldunku wszyscy proszeni są o wypełnienie karty "Wywiad epidemiologiczny w kierunku COVID-19"
  • Każdorazowa dezynfekcja powierzchni lady recepcyjnej/wózka bellboya. Regularna dezynfekcja drzwi wejściowych do hotelu oraz pozostałych powierzchni (poręczy etc.) w lobby
  • Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek lub przyłbic ochronnych oraz rękawiczek
  • Ograniczenie do minimum czasu przebywania Gościa przy recepcji. Każdorazowa dezynfekcja kart pokojowych (wydawanie/przyjmowanie) i terminalu płatniczego.
  • Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce przez zaznaczenie linii wskazujących bezpieczne odległości

POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

  • Szczegółowa dezynfekcja toalet w hotelu, w tym wg zaleceń GIS
  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości – łatwo dostępny i widoczny dozownik w holu recepcyjnym oraz przy każdym wejściu do wszystkich budynków, a także przy wejściu do restauracji i części wspólnych hotelu
  • Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności
  • Dezynfekcja wind hotelowych

POKÓJ HOTELOWY

POKÓJ HOTELOWY
  • Szczegółowa dezynfekcja i wietrzenie pokoju hotelowego, w tym wg zaleceń GIS.
  • Udostępnienie w pokoju hotelowym, na życzenie Gościa, środku dezynfekującego oraz maseczek.
  • Posiadamy certyfikat pralni RMK o stosowaniu środków chemicznych najwyższej jakości o działaniu wirusobójczym. Wszystkie naczynia znajdujące się w pokoju myte są w zmywarce.

RESTAURACJA

  • Zapewnienie dystansu społecznego poprzez serwowanie śniadań w turach.
  • Zapewnienie bezpiecznej przestrzeni dla Gości oczekujących na wejście do restauracji, baru i kawiarni.
  • Obowiązkowa dezynfekcja rąk wszystkich Gości wchodzących do restauracji.
  • Wprowadzenie ograniczeń w liczbie osób przebywających jednocześnie w restauracji.
  • Wprowadzenie godzin posiłków dla poszczególnych pokoi zapewniając odpowiednią bezpieczną liczbę osób.
  • Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, innych powierzchni oraz karty menu w restauracji po każdym Gościu.

BAWIALNIA

BAWIALNIA

 

  • Każdorazowa dezynfekcja wszystkich zabawek oraz udostępnienie dozowników ze środkiem dezynfekującym dla opiekunów dzieci oraz animatorów.
  • Zachowanie szczególnych środków bezpieczeństwa – brak dostępu do środków dezynfekujących przez dzieci.
  • Ograniczenie liczby osób jednocześnie przebywających w sali zabaw.

WELLNESS & SPA

WELLNESS & SPA
  • Wprowadzenie ograniczenia liczby osób korzystających jednocześnie z basenu i saun (wyłączenie sauny parowej)
  • Każdorazowa dezynfekcja leżaków, akcesoriów i sprzętu do pływania.
  • Udostępnienie Gościom dozowników ze środkiem dezynfekującym na terenie stref SPA & Wellness.
  • Stosowanie przez personel SPA & Wellness maseczek / przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
  • Wprowadzenie ograniczenia przyjmowania do gabinetu masażu jednego Gościa. Każdorazowa dezynfekcja łózek do masażu, blatów oraz pojemników z kosmetykami.
  • Zachowanie bezpiecznej liczby osób oczekujących w poczekalni SPA & Wellness i odległości pomiędzy nimi.
  • Każdorazowa dezynfekcja blatów, foteli, kanap, menu w poczekalni.

PRACOWNICY

PRACOWNICY
  • Specjalistyczne wewnętrzne przeszkolenie z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania koronawirusowi, w tym wg zaleceń GIS, wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
  • Mierzenie temperatury przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przygotowanym do tego pomieszczeniu, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu, w szatniach.
  • Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
  • Reorganizacja systemu zmian pracowników w celu wprowadzenia ograniczeń w liczbie osób zaczynających zmianę jednocześnie.
  • Systematyczna kontrola realizacji procedur przez kadrę managerską.
mobile nav bg
Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Saltic spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, ul. RYMANOWSKA 4, 02-916, WARSZAWA Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane