Saltic Resort & SPA, Grzybowo
Saltic Resort & SPA, Grzybowo
Tło bannera

Bezpieczny Hotel

Przyjazd 24 paź 20'
Wyjazd 25 paź 20'
Goście 2 Osoby dorosłe osoba dorosła
Hotel Saltic

Bezpieczny Hotel

Celem programu Bezpieczny Hotel jest zapewnienie bezpieczeństwa zarówno naszym Gościom jak i pracownikom Saltica. Do jego  powstania przyczyniła się konieczność podejmowania działań ograniczających zagrożenie koronawirusem. Wszystkie procedury wprowadzone przez Saltic w ramach programu Bezpieczny Hotel są zgodne z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju, WHO oraz GIS. Program realizuje również rekomendacje dobrych praktyk przygotowane przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.
 

RECEPCJA

RECEPCJA
  • Podczas meldunku wszyscy Goście mają mierzoną temperaturę oraz są proszeni o wypełnienie karty "Wywiad epidemiologiczny w kierunku COVID-19"
  • Montaż ochronnej przezroczystej osłony w recepcji hotelu oraz przy stanowisku concierge
  • Każdorazowa dezynfekcja powierzchni lady recepcyjnej/wózka bellboya. Regularna dezynfekcja drzwi wejściowych do hotelu oraz pozostałych powierzchni (poręczy etc.) w lobby
  • Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek lub przyłbic ochronnych oraz rękawiczek
  • Ograniczenie do minimum czasu przebywania Gościa przy recepcji. Każdorazowa dezynfekcja kart pokojowych (wydawanie/przyjmowanie) i terminalu płatniczego

  • Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce przez zaznaczenie linii wskazujących bezpieczne odległości

POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

  • Szczegółowa dezynfekcja toalet w hotelu, w tym wg zaleceń GIS.
  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości – łatwo dostępny i widoczny dozownik w holu recepcyjnym oraz na każdym piętrze hotelu przy windach, a także przy wejściu do restauracji, części wspólnych hotelu.
  • Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności.
  • Dezynfekcja wind hotelowych.

POKÓJ HOTELOWY

POKÓJ HOTELOWY
  • Ograniczony housekeeping: standardowy serwis odbywa się raz na 3 dni. W pozostałe dni świadczymy usługę sprzątania na życzenie.
  • Szczegółowa dezynfekcja i wietrzenie pokoju hotelowego, w tym wg zaleceń GIS.
  • Udostępnienie w pokoju hotelowym, na życzenie Gościa, środku dezynfekującego oraz maseczek.
  • Posiadamy certyfikat pralni RMK o stosowaniu środków chemicznych najwyższej jakości o działaniu wirusobójczym. Wszystkie naczynia znajdujące się w pokoju myte są w zmywarce i wyważarce.

RESTAURACJA

  • Zapewnienie dystansu społecznego poprzez serwowanie śniadań w 3 turach
  • Zapewnienie bezpiecznej przestrzeni dla Gości oczekujących na wejście do restauracji, baru i kawiarni. Zachowanie bezpiecznych odstępów – linie wskazujące odległości.
  • Obowiązkowa dezynfekcja rąk wszystkich Gości wchodzących do restauracji.
  • Wprowadzenie ograniczeń w liczbie osób przebywających jednocześnie w restauracji.
  • Wprowadzenie godzin posiłków dla poszczególnych pokoi zapewniając odpowiednią bezpieczną liczbę osób.
  • Możliwość zamówienia room service śniadaniowego do pokoju hotelowego w formie eko-pudełek.
  • Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, innych powierzchni oraz karty menu w restauracji po każdym Gościu.

WELLNESS & SPA

WELLNESS & SPA
  • Wprowadzenie ograniczenia liczby osób korzystających jednocześnie z basenu i saun (wyłączenie sauny parowej)
  • Każdorazowa dezynfekcja leżaków, akcesoriów i sprzętu do pływania.
  • Udostępnienie Gościom dozowników ze środkiem dezynfekującym na terenie stref SPA & Wellness.
  • Stosowanie przez personel SPA & Wellness maseczek / przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
  • Wprowadzenie ograniczenia przyjmowania do gabinetu masażu jednego Gościa. Każdorazowa dezynfekcja łózek do masażu, blatów oraz pojemników z kosmetykami.
  • Montaż ochronnej przezroczystej osłony w recepcji oraz zachowanie bezpiecznej liczby osób oczekujących w poczekalni SPA & Wellness i odległości pomiędzy nimi.
  • Każdorazowa dezynfekcja blatów, foteli, kanap, menu w poczekalni.

PRACOWNICY

PRACOWNICY
  • Specjalistyczne wewnętrzne przeszkolenie z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania koronawirusowi, w tym wg zaleceń GIS, wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
  • Mierzenie temperatury przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przygotowanym do tego pomieszczeniu, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu, w szatniach.
  • Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
  • Reorganizacja systemu zmian pracowników w celu wprowadzenia ograniczeń w liczbie osób zaczynających zmianę jednocześnie.
  • Systematyczna kontrola realizacji procedur przez kadrę managerską.
mobile nav bg
Zobacz na mapie
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij