Saltic Resort & SPA, Grzybowo
Saltic Resort & SPA, Grzybowo
Tło bannera

Bezpieczny Hotel

Przyjazd 02 cze 20'
Wyjazd 03 cze 20'
Goście 2 Osoby dorosłe osoba dorosła

Bezpieczny Hotel

Celem programu Bezpieczny Hotel jest zapewnienie bezpieczeństwa zarówno naszym Gościom jak i pracownikom Saltica. Do jego  powstania przyczyniła się konieczność podejmowania działań ograniczających zagrożenie koronawirusem. Wszystkie procedury wprowadzone przez Saltic w ramach programu Bezpieczny Hotel są zgodne z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju, WHO oraz GIS. Program realizuje również rekomendacje dobrych praktyk przygotowane przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.
 

Działania w zakresie zapobiegania COVID-19

Naszą intencją przy tworzeniu programu Bezpieczny Hotel było jak najlepsze przygotowanie się na przyjęcie Gości w tej nowej rzeczywistości. Stworzyliśmy osobne procedury dla Gastronomii, Recepcji, Room Service, pomieszczeń ogólnodostępnych oraz dla pracowników. Zależy nam, aby wypracowane przez nasz zespół działania dobrze trafiały w oczekiwania przyjeżdżających do nas gości oraz zapewniały im bezpieczeństwo.”

Dariusz Bagiński – Dyrektor Saltic Resort & SPA

RECEPCJA

RECEPCJA
  • Montaż ochronnej przezroczystej osłony w recepcji hotelu oraz przy stanowisku concierge.
  • Każdorazowa dezynfekcja powierzchni lady recepcyjnej/wózka bellboya. Regularna dezynfekcja drzwi wejściowych do hotelu oraz pozostałych powierzchni (poręczy etc.) w lobby.
  • Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek lub przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
  • Ograniczenie do minimum czasu przebywania Gościa przy recepcji. Każdorazowa dezynfekcja kart pokojowych (wydawanie/przyjmowanie) i terminalu płatniczego.
  • Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce przez zaznaczenie linii wskazujących bezpieczne odległości.
  • Każdy Gość wchodzący do hotelu ma mierzoną temperatury bezdotykowym termometrem oraz jest poproszony o dezynfekowanie rąk.
  • Podczas meldunku Gość otrzymuje w zapakowanej kopercie zdezynfekowane klucze do pokoju razem z pełną informacją o procedurach bezpieczeństwa hotelu.​
RECEPCJA
POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE
POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

  • Szczegółowa dezynfekcja toalet w hotelu, w tym wg zaleceń GIS.
  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości – łatwo dostępny i widoczny dozownik w holu recepcyjnym oraz na każdym piętrze hotelu przy windach, a także przy wejściu do restauracji, części wspólnych hotelu
  • Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności
  • Dezynfekcja wind hotelowych.
  • Każdorazowa, po użyciu, dezynfekcja rowerów hotelowych oraz leżaków plażowych udostępnianych Gościom.

POKÓJ HOTELOWY

POKÓJ HOTELOWY
  • Szczegółowa dezynfekcja i wietrzenie pokoju hotelowego, w tym wg zaleceń GIS.
  • Udostępnienie w pokoju hotelowym, na życzenie Gościa, środku dezynfekującego oraz maseczek.
  • Ozonowanie każdego opuszczanego przez Gościa pokoju przed przyjęciem kolejnego
  • Posiadamy certyfikat pralni RMK o stosowaniu środków chemicznych najwyższej jakości o działaniu wirusobójczym. Wszystkie naczynia znajdujące się w pokoju myte są w zmywarce i wyważarce.
  • Personel sprzątający stosuje jednorazowe rękawiczki i maseczki
POKÓJ HOTELOWY
RESTAURACJA
RESTAURACJA

RESTAURACJA

  • Zapewnienie bezpiecznej przestrzeni dla Gości oczekujących na wejście do restauracji, baru i kawiarni. Zachowanie bezpiecznych odstępów – linie wskazujące odległości.
  • Obowiązkowa dezynfekcja rąk wszystkich Gości wchodzących do restauracji
  • Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami i krzesłami w restauracji
  • Wprowadzenie ograniczeń w liczbie osób przebywających jednocześnie w restauracji.
  • Rezygnacja ze standardowych dań bufetowych na rzeczy posiłków serwowanych przez obsługę kelnerską do stolików restauracji
  • Wprowadzenie godzin posiłków dla poszczególnych pokoi zapewniając odpowiednią bezpieczną liczbę osób.
  • Room service śniadaniowy oraz popołudniowo-wieczorny wydawany do pokoju hotelowego w formie eko-pudełek
  • Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, innych powierzchni oraz karty menu w restauracji po każdym Gościu.
  • Stosowanie przez pracowników restauracji maseczek/przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.

BAWIALNIA

BAWIALNIA
  • Indywidualne rezerwacje bawialni
  • Każdorazowa dezynfekcja wszystkich zabawek oraz udostępnienie dozowników ze środkiem dezynfekującym dla opiekunów dzieci oraz animatorów.
  • Zachowanie szczególnych środków bezpieczeństwa – brak dostępu do środków dezynfekujących przez dzieci.
BAWIALNIA

PRACOWNICY

PRACOWNICY
  • Specjalistyczne wewnętrzne przeszkolenie z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania koronawirusowi, w tym wg zaleceń GIS, wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
  • Mierzenie temperatury przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przygotowanym do tego pomieszczeniu, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu, szatniach.
  • Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
  • Reorganizacja systemu zmian pracowników w celu wprowadzenia ograniczeń w liczbie osób zaczynających zmianę jednocześnie.
  • Systematyczna kontrola realizacji procedur przez kadrę managerską
PRACOWNICY

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ - ZAPYTAJ

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ - ZAPYTAJ

Nasz zespół bardzo szczegółowo przygotowywał się na ponowne otwarcie hotelu. W trosce o zdrowie nas wszystkich udało nam się opracować szereg działań w zakresie zapobiegania COVID-19. Chcemy, żebyście czuli się u nas bezpiecznie, dlatego jeśli macie jakiekolwiek pytania co do stosowanych przez nas procedur – zgłaszajcie je śmiało!

mobile nav bg
Zobacz na mapie
?>
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij