Saltic Resort & SPA, Grzybowo
Saltic Resort & SPA, Grzybowo
Baner background

Bon turystyczny

Arrival 21 Sep 20'
Departure 22 Sep 20'
Visitors 2 Persons adults person adult
Hotel Saltic

Specjalnie dla Was, przygotowaliśmy spis wszystkich najważniejszych informacji dotyczących polskiego bonu turystycznego oraz jego realizacji w naszym hotelu.

 

  • Czy nasz hotel realizuje bony turystyczne?

Tak, Saltic Resort & SPA jest zarejestrowany na platformie Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), co oznacza, że można opłacić bonem swój pobyt.

  • Czy można zapłacić bonem za całą rodzinę?

Tak, można. Warunkiem skorzystania z bonu jest uczestnictwo dziecka, na które przysługuje bon. Oferta pobytu może zawierać nawet zapis „dziecko gratis”.

  • Jaka jest wartość bonu?

Każdemu dziecku na które przyznane jest świadczenie 500+ przysługuje bon w wysokości 500 zł. W przypadku dziecka niepełnosprawnego bon ma wartość 1000 zł. Bon jest wolny od podatku i nie wlicza się go do wysokości dochodu.

  • Jaki jest czas na realizację bonu?

Bonem można płacić za pobyt od 1 sierpnia 2020 roku i można go wykorzystać do końca 31 marca 2022 r. Płatność bonem musi zostać zrealizowana do 31.03.2022, natomiast sam pobyt może nastąpić później.

  • Czy bonem można płacić wielokrotnie?

Tak, można. Za pomocą bonu można dokonywać płatności kilka razy, aż do wyczerpania kwoty bonu. W portalu PUE ZUS  będzie można sprawdzić wysokość pozostałej do wykorzystania kwoty.

  • Co jeśli kwota pobytu przewyższa wartość bonu?

Realizacja bonu będzie możliwa także w sytuacji, jeśli wartość noclegu przekracza wartość bonu. Ewentualną brakującą kwotę można dopłacić inną metodą płatności.

  • Jak można uzyskać bon?

Bon turystyczny dostępny jest na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Jeżeli posiadasz profil zaufany możesz zarejestrować się bez wychodzenia z domu. Jeżeli go nie posiadasz, utwórz profil w bankowości elektronicznej swojego banku (również bez wychodzenia z domu).

  • Jak wygląda bon i jak wygląda jego realizacja?

Bon to ciąg 16-stu znaków, który otrzymasz za pomocą wiadomości tekstowej na wskazany przez Ciebie numer telefonu lub adres poczty elektronicznej. Rozliczając się za pobyt podajesz ciąg znaków Twojego bonu oraz kod obsługi płatności, które Recepcjonista wpisuje w specjalną aplikację i pobiera odpowiednią kwotę z wartości Twojego bonu. Otrzymujesz smsem kod do potwierdzenia płatności.

  • Jak zrealizować bon w przypadku rezerwacji u pośrednika?

Nasz hotel realizuje bony za rezerwacje dokonane bezpośrednio. W przypadku zakupu pobytu na portalach typu Booking lub Travelist, podmiotem obsługującym jego realizację jest wybrany pośrednik.

Oferty

mobile nav bg
See on map
This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close